subota, 29. oktobar 2011.

Radionica sa umetnicima - Nedelja, 30. oktobar u 14h

Nedelja, 30. oktobar u 14h
Oslobodjeni Filozofski fakultet

Pozivamo studente, umetnike/ce, radnike/ce u kulturi i sve clanove drustva da ucestvuju u plenumu na kome ce se diskutovati o problemima radnika u kulturi kao dela sirih drustvenih problema i predlozima za njihovo sistemsko resenje. Diskusija ce se odvijati u formi plenuma, direktno-demokratskog tela, koji praktikuju studenti u blokadi.

Koja je veza radnika u kulturi i studentskog protesta i kako mozemo sebe da prepoznamo u tome i aktiviramo nase snage? Na koji nacin je drustvo vezano za blokadu fakulteta i na koji nacin umetnicki koncepti mogu pokazati tu vezu? Koje strategije se mogu razviti u okviru blokade i plenuma i kako im umetnost moze doprineti? Tokom plenuma, razmatracemo navedena pitanja i predloziti formiranje radne grupe studenata i radnika u kulturi.


Pozivamo student/kinje, umetnike/ce, radnike/ce u kulturi i sve članove/ice društva da učestvuju u plenumu na kome će se diskutovati o problemima radnika/ca u kulturi kao delu širih društvenih problema i predlozima za njihovo sistemsko rešenje. Diskusija će se odvijati u formi plenuma, direktno-demokratskog tela, koje praktikuju student/kinje u blokadi.

Koja je veza radnika/ca u kulturi i studentskog protesta i kako možemo sebe da prepoznamo u tome i aktiviramo naše snage? Na koji način je društvo vezano za blokadu fakulteta i na koji način umetnički koncepti mogu pokazati tu vezu? Koje strategije se mogu razviti u okviru blokade i plenuma i kako im umetnost može doprineti? Tokom plenuma, razmatraćemo navedena pitanja i predložiti formiranje radne grupe studenata/kinja i radnika/ca u kulturi.



Učitelj Neznalica i njegovi komiteti obaveštavaju vas da je diskusija koja je, kao deo projekta učešća Učitelja Neznalice na Oktobarskom salonu „Razmicanje / Imenovati TO Ratom”, trebalo da se u nedelju, 30. oktobra održi u Muzeju 25. maj, u znak podrške studentskim blokadama, premeštena na Filozofski fakultet u Beogradu.

Нема коментара:

Постави коментар